Kisah Aku Nak Balik Kampung: Babak 1

Posted: August 6, 2010 in Life

6 Ogos 2010, aku akan pulang ke kampung halaman yang merupakan sebuah bandar kerana di situ agak mustahil untuk korang mendengar bunyi-bunyi unggas mahupun ayam berkokok.

Sebelum balik macam-macam aku dah senaraikan & rancang, aku cuti sampai 11 Ogos pulak tu. Wah dah lama tak cuti macam ni lama. Disebabkan cuti agak lama,  akan aku pastikan setiap masa aku akan guna sepenuhnya.

  • 7 Ogos – Servis kereta @ Dori-dori, Date sambut birthday Cik Miramy tercinta, lepak dengan kawan-kawan.
  • 8 Ogos – Aku ingat nak ajak Firdaus a.k.a Mizta dari SNC pergi layan touge dekat Kuala Kelawang ke.. (TBC)
  • 9 Ogos – Rehat, aku nak lepak je kat umah, cuci keta, clay, polish..bla bla bla. Malam nak pergi tgk Cuci The Musical 2.
  • 10 Ogos – Rehat jugak.
  • 11 Ogos – Lagi rehat dari semalam, puasa mah! Lepas berbuka dengan family terus gerak balik Pasir Gudang.

 

-pen off-

Ini adalah cetakan berkomputer, tandatangan tidak diperlukan

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s