Kisah Hari Ni Aku Terkena: Majoriti vs Minoriti

Posted: March 8, 2011 in Kisah Hari Ni AKu Terkena
Tags:

Seriously. LOL!!

Semalam aku post gambar ni kat FB dengan title Majoriti & Minoriti.. Serius tahi suci aku saje-saje post gambar ni, tapi tak tau plak ada yang menunggu peluang untuk membalas..Buahahahan!

Majoriti & Moniriti

Akan TETAPI!! Hari ni aku dibalas pula dengan gambar ini.. dengan title Majority vs Minority.

Majority Vs Minority

Balas Dendam

Oh! Terasa berbogel di khalayak ramai..

-pen off-

Credits to Tang Wei Chian, View the Original 1st Pic, View the Revenged Pic.

Comments
  1. Muserella says:

    Ade typo.. seb baik xde yg perasan..huahua!

  2. Alex says:

    Eh, Moniriti plak~ Hahah. Monirity Report.

    Ha, I was so happy giler nampak kete ko “dibuli” oleh waja-waja… Ha, no offense. Just find it very funny. But still it’s a big Proton family~ 😛

Leave a Reply

