Kisah ke mana aku menghilang?

Posted: December 8, 2011 in Global, Kisah Aku, Life, Sesuatu untuk di kongsi bersama
Tags: , , , ,

image

Aku akui memang lama gila kot aku tak update blog & post ape2 kat RU.

Serius tahik aku sibuk manjang, laptop pon dah xde, rumah plak xde internet so what can I do?

Pakai phone je lah..

Tapi draft post memang banyak & lama gila bersarang dalan kepala hotak aku ni. Ade banyak yang aku nak share dengan korang seperti wedding wa, trip to Krabi, new WSW version 2.1 liao..haha! Banyak lagi lah.. so tunggu je..

-pen off liao-

Comments
  1. nourabell says:

    cpt update pliss… x saba nk bace..:)

Leave a Reply

