Kisah Aku Dah Try: Cendol Tepi Jalan

Posted: January 14, 2012 in Kisah Aku Dah Try, Life, Sesuatu untuk di kongsi bersama
Tags: , , , ,

Okeh, pagi tadi me & MCFW jalan-jalan poie carik bidai langsir utk dapor rumah kami. Target dah set awal2 dalam kepala nak carik kat mana, Wisma Jakel, Jalan Skudai, JB.

Selesai pembayaran, nak balik tu sempat aku terpandang sebijik Van kecik yang menjual Cendol betul-betul kat entrance nak masuk building Wisma Jakel tu.

Terliur gak tengok signboard dia, aku tarik tangan MCFW ajak pekene Cendol sepam. “Lek lu num dol lu”

Seperti biasa, fav aku; Cendol Pulut (RM1.80) MCFW ambik Cendol Kacang Merah (RM1.80).

Cendol dia ok, not bad tapi pulut dia ada gak yg aku rase macam tak berapa masak. Cendol Kacang Merah aku tak rasa sebab aku bukan fans Red Beans. Tapi dari raut wajah dia yang tembam..ternyata fail disitu. Taste bini aku lain macam sket, kalo Dr Ezani punya cook pon belum tentu lepas kat tekak dia.

So resultnya,

image

Leave a Reply

